Jeg arbejder i et lille firma, som udvikler IT-løsninger for store virksomheder. Lige nu er jeg ude som konsulent på et hospital, som skal have et nyt system, og jeg er derude for at kortlægge behovene. Det tager tid og er temmelig kompliceret. Men jeg skal i mål. Men jeg har brug for hjælp til det. Min chef er selv på en anden opgave, så jeg har fået lov til at låne vores assistent, som så kan bistå mig i opgaven. Og vi skal løbe hurtigt for at kunne nå vores deadline.
Professionel telefonpasning
Min chef var ikke meget, for at jeg river vores assistent væk fra kontoret. Hvem skal så tage telefonen og svare på mails? Var hans store spørgsmål. Jeg fortalte ham, at vi måske kunne finde et bureau, der kan varetage telefonpasning, mens vi er væk. Dem her har et godt ry: https://www.blumensaadt.org/telefonpasning-og-receptionsservice/ Det er jo ikke hver dag, at jeg har brug for, at assistenten kommer med mig. Det accepterede min chef. Han kendte faktisk til sådan et bureau og ringede op til dem lige med det samme.
De fik en aftale i stand om, at vi bare siger til, når vi har brug for deres hjælp, og så springer de til i det tidsrum.
Det var en stor hjælp for mig. Jeg kender jo vores assistent og ved, lige præcist hvad han kan og ikke kan. Og det, han kan, gør han godt. Jeg er sikker på, at hans hjælp vil sikre, at jeg når min deadline. Og han har da også sagt, at selvom hans job, kun er et studiejob, så giver det ham nogle gode erfaringer, som han kan bruge, når han skal skrive sin næste opgave. Og min chef er tryg ved, at vores assistent lærer lidt mere, og at vi ikke mister eventuelle, nye kunder, fordi telefonpasningen sørger for, at vi ikke mister et eneste opkald.